Dag 1: Presentera mig själv.

Okej, då ska jag presentera mig själv...

Jag heter alltså Thalena Forsander, en tjej på 14 år, jag bor i Kungsbacka, en go stad som ligger tre mil söder om Göteborg. Jag har bott i Kungsbacka enda sedan jag föddes, jag har bott på samma gata i samma hus hela livet. Jag har tre bröder och självklart min mamma och pappa. Jag har också en extrafamilj som jag känt enda sedan jag var ett år. Jag har växt upp med Fanny (min extrasyster, 13 år.) och vi har alltid gått på samma skola förutom när jag började i sexan och hon gick i femman för jag började på mellanstadiet i sexan men skolorna ligger bara någon kilometer ifrån varandra så det var ju ingen fara direkt. Vi gick däremot inte på samma dagis men vi lekte med varandra nästan varje dag när vi var små. Ja, det var lite information om mig då. Om ni vill veta mer så är det bara att skriva en kommentar till detta inlägget.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0