Dag 11: Mina syskon!

Okej, då var det dags att skriva lite om mina syskon.
Ja okej, jag har då tre storebröder och en extrasyster som verkligen är som en riktig syster för mig. Jag kan börja med min extrasyster då. Ja, min extrasyster heter Fanny, hon är ett år yngre än mig (hon är född år 1998), jag kan prata med henne om exakt allt och då menar jag verkligen allt. Men ja, just nu ligger hon på sjukhus för hon har fått problem med sin blindtarm igen tror jag, hon kanske ska opereras, men det lutar att hon inte ska det, men vi vet inte än. Men ja, hon är en helt underbar men jobbig och ibland irriterande syster. Okej, mina bröder... Ja, som jag sa så har jag tre storebröder, dom är 26, 25 och 22 år och heter Tim (26), Robin (25) och Pär (22). Pär har downsyndrom vilket betyder att i hans fall så pratar han väldigt "mumligt". När han inte får som han vill så stannar hela han. Det får mig att tänka på när jag, Pär, mamma och min moster Nina skulle åka till Turkiet och han stoppade hela gången i planet för att han ville sitta längst ut vid fönstret vilket han inte fick eftersom att jag skulle göra det. Han vägrade sätta sig i stolen så ja, det blev stopp i hela gången i kanske en kvart... Till slut fick mamma och Nina trycka ner honom i stolen och då kunde alla komma förbi sen, haha, det var ett minne som jag aldrig kommer glömma. Jaja, Tim och Robin då, dom har inget handikapp som Pär iallafall (förutom att Tim har glasögon men det är ett sådant litet handikapp så det gills inte, haha), Tim bor i en lägenhet nere i stan och Robin bor i ett hus i Fjärås med sin flickvän Jolene. Tim och Robin retar mig väldigt ofta, så fort dom får chansen. Men ändå, det är ju det syskon gör, haha. Men ja, jag kommer inte på något mer att skriva om mina syskon nu. Jaja, ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0