Dag 12: En person som alltid kommer finnas i mina tankar.

En person som alltid kommer finnas i mina tankar, hmm...
Tänkte skriva om två personer istället, okej?
Ja, alltså, det är så Julia och Maja, dom är mina absolut bästa vänner. Julia har jag känt enda sen dagis och Maja har jag känt enda sen jag gick i ettan. Men alltså, Maja och Julia är väldigt speciella för mig, dom är guld värda. Dom finns alltid vid min sida när det behövs och jag kan alltid lita på dom. Dom är nästan som systrar för mig förutom att vi tre bråkar aldrig. När vi är med varandra, då är vi ju tre stycken och då brukar oftast någon bli utelämnad, men när det vi tre så blir ingen av oss det, aldrig. Maja och Julia, om ni läser detta (vilket jag hoppas att ni gör), då vill jag bara säga att utan er så skulle jag inte klara mig, detta kommer rakt från hjärtat, vartenda ord är sant. Jag älskar er otroligt mycket, ni är så obeskrivligt underbara. ♥


Kommentarer
Postat av: maja berndtsson

thalena, jag älskar dig så himlaaa mycket!

du och julia är mina absoluta bästavänner,

jag älskar er så mycket att det inte finns ord.

och jag måsta säga att jag är stolt över att

få vara med i texten och jag är stolt över att

få vara din bästavän. jag vet att jag sagt det

förut men jag säger det igen: jag älskar dig. <3

2011-08-30 @ 09:33:23
URL: http://majaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0