Dag 3: Vad är kärlek?

Okej, då var det dags att skriva om "Dag 3".

Ja, alltså, kärlek för mig är något oerhört betydelsefullt. Mina vänner och mina familj (riktiga familjen + extrafamiljen) är min stora kärlek för jag vet att jag alltid kan lita på dom och jag vet också att dom står vid min sida när jag mår dåligt och bara vill komma härifrån och tack vare alla dessa fina vänner och familjer så känner jag aldrig längre att jag bara vill komma härifrån, jag skulle inte lämna dom för allt i världen, jag älskar er otroligt mycket och jag står vid eran sida vad som än händer, ni vet att ni kan lita på mig när jag säger att jag lovar det. Ni är obeskrivliga, helt underbara, jag älskar er enormt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0