Dag 7: Min bästa vän.

Ja okej, min bästa vän...

Min bästa vän är faktiskt min pappa, han är inte som alla andras pappor, han är verkligen min bästa vän. Jag älskar honom inte bara som en pappa, mer som en oerhört älskad vän som jag aldrig kommer lämna. Han finns alltid vid min sida vad som än händer och vi har samma dåliga humor. Jag älskar min pappa så obeskrivligt mycket och även om jag inte har bott hos honom på tre/fyra månader (p.g.a privat info) så vet jag ändå att han alltid finns vid luren när jag vill prata med honom. Jag börjar gråta när jag skriver detta p.g.a min och pappas realtion är väldigt känslig för mig att prata om. Jag saknar min pappa otroligt mycket och jag ska snart få träffa honom igen... Det hoppas jag
iallafall. Men ja, min pappa är alltså min bästa vän, så är det med det.

Här kommer också några bilder på mig och pappa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0