Fotbollsträning var det här.

Hallå där.

Nu får jag la ta och berätta lite om min dag då. Ja, idag har jag vart i skolan precis som alla andra tisdagar. På morgonen var det hemkunskap och vi bakade smulpaj men jag kunde ju inte äta den pga mitt sockerförbud, fan. Men iallafall, på lunchen gick jag, Carro och Olivia till donken och åt där eftersom att skolmaten smakade skit vilket den egentligen gör nästan varje dag... Men ja, skit i det nu. Jag slutade 14.20 och tog bussen hem med Fanny, vi drog hem till henne men vi fyra åkte hon ner till med sin mamma och nu sitter jag här vid datorn och ska snart ner och äta middag, för att senare åka ner till Kungsbacka och träffa Maja när Pär ändå ska ha fotbollsträning. Men ja, det var inget mer att skriva om nu men jag skriver kanske ett inlägg senare eller så skriver jag imorgon såklart. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0