Hemma.

Tjenare.

Nu är jag hemma igen, har haft en grym gårdag, natt osv. Men iallafall, nu sitter jag nere i köket med datorn eftersom att internet inte når upp till mitt rum helt pltösligt vilket det alltid har gjort innan, konstigt alltså. Men alltså, imorgon är det skola (yey.......) och jag slutar kvart i fyra, blä. Har iallafall tagit massa bilder dessa två dagarna hos Ebba men dom flesta ligger på Ebbas systemkamera så jag lägger upp dom bilderna som jag har på min kamera nu och så lägger jag ut dom andra bilderna från Ebbas kamera senare där hon skickat över dom till mig. Men ja, det finns inte så mycket mer att skriva just nu, men vi hörs ikväll/imorgon, puss.








Söta Amanda!

Kommentarer
Postat av: Ebba! <3

första bilden, inte okej! <3 haha men älskar dig! <3

2011-08-28 @ 20:55:38
URL: http://ebbabrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0