Jävla skitväder rent ut sagt.

Tjena Tjena.

Kom precis hem från Fanny som jag sprang till klockan halv åtta imorse pga att det oskade, regnade, och blixtrade utav bara sjutton här hemma och jag är ju helt ensam hemma så det kändes inte jättesäkert, hela huset skakade, ååh fyfan, det var så äckligt. Men iallafall, nu är allt bra och det regnar bara lite nu. Jag ska snart ta och äta lite lunch innan jag ska dra mig iväg till bussen som går ner till stationen och där ifrån går jag till Ebba som jag ska sova hos idag. Men ja, det finns inte så mycket mer att skriva just nu. Men jaja, jag kanske hinner skriva något inlägg idag hos Ebba men vi får se. Jaja, ha det gött, puss och kram.

Här kommer två webcam-bilder på mig också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0