Lagom pigg.

Godmorgon!

Klockan ringde klockan sex men det var egentligen ingen idé eftersom jag inte kunnat sova på hela natten, jag har bara halvsovit eftersom att Fanny har legat och gnällt som en hund hela natten, jobbiga unge. Just det! Jag skrev aldrig igår att Fanny sov hos mig inatt eftersom det kom rätt hastigt, hennes storebror hade vart ute med deras nya bil och kört så hade ena hjulet lossnat när han körde på motorvägen så Fannys föräldrar fick åka ner och fixa det och Fanny vill inte sova ensam hemma så hon fick komma till mig istället. Men iallafall, just nu är jag rätt pigg men vid ett/två kommer jag vara så trött så att jag nästan skulle kunna somna i klassrummet, haha. Men ja, det var nog allt för idag, eller för just nu iallafall. Jag skriver ett eller flera inlägg senare under dagen, vi hörs sålänge!

En morgontrött bild på mig.
Och en dålig bild på dagens "outfit".
Svart linne - Ginatricot.
Brun olle - Ginatricot.
Gråa Byxtights - KappAhl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0