Mästerkocken har vart i farten igen!

Haha, rolig rubrik, jag vet........

Hejhej!
Sitter just nu hemma hos Ebba med Ebba och Amanda, Antonia åkte precis hem. Vi har haft en jätterolig och mysig gårdag/kväll/natt och denna dagen kommer bli ännu bättre såklart, man har ju alltid kul med Ebba och Amanda, haha. Men alltså, vi har precis bakat cupcakes som blev extremt lyckade, men det är ju jag som har vart med och gjort så det är väl självklart att dom blev lyckade, right? ;) Haha, jag har bra självförtroende osv... Men jaja, det finns inte så mycket mer att skriva nu men jag skriver ett inlägg när jag kommer hem igen, ha det gött, puss!


Det fick bli en bild från när jag var med Ebba sist, söt......


Här kommer några fler bilder från förra gången:


ååh, det tar sådan tid att ladda upp bilder så jag skiter it nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0