NY BLOGG !

Hejhej.

Bestämde mig för att starta en ny blogg eftersom jag inte tog min förra blogg på allvar. Jag älskar att blogga, det gör jag, men det blev så tråkigt med min förra blogg så jag kunde lika väl starta en ny! Iallafall, dom första femton dagarna tänkte jag skriva om en sak varje dag, såhär ser listan ut:

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - såhär vill jag dö
Dag 3 - Vad är kärlek.
Dag 4 – det här är jag beroende av
Dag 5 – Något jag brukar göra på måndagar
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Min favoritstad
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – En person som alltid kommer finnas i mina tankar.
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - såhär vill jag dö
Dag 3 - Vad är kärlek.
Dag 4 – det här är jag beroende av
Dag 5 – Något jag brukar göra på måndagar
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Min favoritstad
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – En person som alltid kommer finnas i mina tankar.
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Min högsta dröm.

Ja, så ser det ut. "Dag 1" kommer jag skriva om i nästa inlägg.
Har inget mer att skriva nu men jag skriver mer senare, vi hörs!

Dagens bild på mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0