Ont i magen, snurrig och uttråkad.

Tjenare tjenare.

Sitter här på mitt rum vid datorn och skriver, har absolut inget och göra, tummen ner. Men ahdu, imorgon ska jag till skolan igen om jag inte mår värre. Jag tror att jag har fått magkatarr, usch. Men iallafall, imorgon har vi bild, love, hihi. Och jag slutar 14.20 imorgon vilket är rätt skönt, jag har fått ett rätt så gött schema ändå, på måndagar slutar jag 15.45 och på tisdagar, onsdagar, torsdagar och fredagar slutar jag 14.20, sjukt gött! Men jaja, efter skolan ska jag inte göra något tror jag, ska nog bara åka hem och vila. På fredag är det sista skoldagen innan helgen, mys. Denna veckan har gått rätt så fort tycker jag faktiskt. Iallafall, efter skolan på fredag tror jag att jag ska träffa min kompis Ted och efter det ska jag nog inte göra så mycket mer, typ... sova... haha. Men ja, det finns inget intressant att skriva så jag skriver inte mer i detta inlägget nu. Men jag skriver självklart ett/flera inlägg imorgon. Men ja, nu får alla ha det så gött och sova gott inatt (när/om ni nu ska göra det, haha) så hörs vi imorgon, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0