! RUBRIK !

Tjenixen!

Rubriken blev lite konstig, jag vet, haha. Men iallafall, nu sitter jag här vid datorn och skriver medans Carro spelar på mitt DS, sociala är vi, haha. Skit samma. Imorse vaknade jag och Carro av att mamma kom in och väckte mig men Carro vaknade också då, lättväckt tjej, haha. Iallafall, mamma väckte mig för att jag var tvungen att gå upp och sjunga för Pär (bror) eftersom att han fyller år idag och han vägrade att gå upp om inte jag också sjöng för honom, jobbiga unge, haha... Men ja, har inte så mycket att skriva mer men jag skriver ett/flera inlägg senare under dagen, vi hörs sålänge!


Det fick bli en bild på Klara, Julia och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0