Sista inlägget för ikväll.

Sitter här helt ensam i hela huset, det känns lite småläskigt eftersom att jag hade vädligt mycket mardrömmar när jag var liten och jag blev alltid skrämd av mina bröder som liten och rädslan har alltid hållt fast, hähä. Men iallafall, jag har precis vart ute en stund på gatan och pratat med Fanny, haha. Men ja, nu är jag ju inomhus igen som ni nog fattar. Jag sitter här vid datorn samtidigt som jag smsar och målar lite. Men ja, det var inget mer jag hade tänkt skriva nu förutom att jag tänkte berätta för er att jag inte komma skriva så många inlägg imorgon, kanske två eller tre bara eftersom att jag ska sova över hos Ebba och då hade jag ju inte tänkt sitta vid datorn hela tiden, haha. Men ja, det var allt för ikväll, puss.

Här får ni två halvdåliga webcam-bilder på mig också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0