Tidsfördriv, ja, så är det.



15 sanningar
om mig själv.


1. Jag älskar att fota och ska förmodligen få en systemkamera i Oktober.
2. På måndag börjar mitt sockerförbud som slutar efter två veckor.
3. Jag fick nyss reda på att min bästa vän ska byta klass vilket är riktigt tråkigt.
4. Jag hatar kryp, usch och blä.
5. Jag vaknar oftast på morgonen av att jag har sparkat ner mitt täcke på golvet.
6. Jag blir nästan aldrig trött förens ett/halv två på natten.
7.
Min pappa är den bästa vännen jag har. 
8. Jag älskar musik och mina känslor är oftast uttryckta i texter ur låtar.
9. Jag har glasögon men jag använder dom inte vilket är rätt ansvarslöst, jag vet.
10. Jag följer inte direkt någon annans blogg men kollar runt lite då och då.
11. Skolan börjar imorgon och jag längtar faktiskt rätt mycket.
12. Mina bästa ämnen i skolan är matte och engelska.
13. Jag bråkar ofta med min mamma men aldrig med min pappa.
14. Jag älskar verkligen godis men inte för mycket på en gång, då mår jag illa.
15. Jag har en hund och fyra katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0