Tjingeling, jag är en... hmm... människa... hmm... säger vi...

Rolig rubrik, ja, vi säger så...

Tjenare.
Sitter just nu på mitt rum och chillar framför datorn, ska snart äta hamburgare, mums. Men iallafall, jag känner mig rätt social som sitter instängd på mitt rum framför datorn med skithög musik och smsar, haha, eller så är jag inte så social ändå. Men iallafall, kan inte skriva mer nu för mamma ringde precis och sa att det var mat. Och ja, mamma ringer från telefonen där nere till telefonen här uppe på mitt rum för att hon inte orkar ställa dig och skrika i trappan, haha. Men ja, efter maten lägger jag ut några nya bilder jag hittat från när jag var liten. Ha det gött sålänge, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0