Uttråkad tjej.

Tjenare.

Jag har gjort många inlägg idag, jag vet. Men jag har bara haft så oerhört tråkigt, det finns inget att göra här hemma. Men iallafall, jag kan la skriva om dagen och morgondagen då. Idag har jag inte gjort någe alls, jag vaknade halv tolv av att min pojkvän Johannes ringde mig men jag somnade om igen och sen vaknade jag halv två vilket inte är särskilt bra eftersom att skola börjar imorgon. Jag bestämde ju mig förra veckan att ju skulle vända tillbaks på dygnet innan skolan börjar och det har ju gått väldigt bra... eller inte. Iallafall, när jag vaknade satte jag mig vid datorn och tänkte kolla på film men den filmen som jag började ladda ner i förrgår var inte färdigladdad än, den är klar imorgon tror jag, segt. Jag struntade iallafall i filmen och kollade istället min facebook och bilddagbok, sen gick jag ner och snackade en stund med mamma som har blivit sjuk tyvärr. Sen gjorde jag frukost, kokade ett ägg och rostade två smörgåsar. Ja, alltså, som ni märker så var denna dagen inte särskilt intressant så jag pallar inte att skriva mer om denna dagen, över till morgondagen istället. Imorgon börjar skolan som ni vet, jag får gå upp klockan sex så jag hinner platta håret för just nu ser det ut som rena rishögen. Min buss går fem över åtta så jag får börja gå till bussen tio/fem i åtta. Där emellan har jag gått om tid att platta håret, äta frukost, göra i ordning mig och sitta en stund vid datorn, haha. Jag vet inte när skolan slutar imorgon, det har jag inte en aning om, men skolbussarna går enda till fyra så det är nog lugnt. Men ja, nu har jag inte så mycket mer att skriva men jag kanske skriver ett inlägg innan jag drar till skolan imorgon eller så skriver jag senare på dagen, vi hörs.

Det får bli en rätt trött bild på mig, men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0