Det stavas underbar... ♥

Hejhej!
Martin åkte precis hem ifrån mig och nu sitter jag här framför datorn. Jag funderar på att gå och lägga mig i min säng och försöka sova, har blivit ganska trött. Men ahdu, idag har jag haft en grymt rolig dag för inatt sov ju Caroline och Julia över hos mig och klockan tolv "imorse" kom Fredrik och Olof hit och vi hade jätteroligt. Men vid femtiden åkte Fredrik, Olof, Julia och Caroline hem och vid sju/åttatiden kom Martin hem till mig och vi kollade på film osv, sen åkte han ju hem som jag skrev och nu så sitter jag här, trött men glad. Men ja, nu ska jag inte skriva mer för jag måste faktiskt sova lite. Men vi hörs troligtvis imorgon så godnatt, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0