Lång dag...

Hejhej!
Har precis kollat klart på alla tio avsnitten av "The fabulous life of Ana Gina", grymt bra program! Men iallafall, jag har tyvärr inte orkar blogga så mycket idag, har haft det ganska stressigt eller vad man ska säga. Dagen började med att jag vaknade klockan tolv (oops...) av att mamma ringde mig på mobilen och efter det kunde jag inte somna om så jag satte på en film som jag fick vakna till. När jag hade vaknat helt gick jag ner till köket och åt lite frukost. Förresten så var jag inte i skolan idag som ni nog förstod eftersom att jag vaknade klockan tolv. Men jaja, vid klockan ett ringde mamma mig igen och sa att hon inte skulle komma hem på lunchen pga att hon skulle åka upp till sjukhuset och kolla hur morfar mådde, lite senare på dagen ringde mamma mig och berättade att morfar hade somnat in helt nu vilket var väldigt jobbigt att höra. Anyway, mellan klockan tre och klockan fyra kom mamma hem från jobbet och då pratade vi en stund om morfar och efter det så gick jag till Fanny och var där en kort stund men vid halv sex gick jag hem igen och åt middag för att lite senare åka till sjukhuset och säga hejdå till morfar. Sedan åkte vi hem till mormor där mina kusiner, min morbror, mina bröder och några fler var, vi fikade en stund och sedan åkte vi hem igen. Då satte jag mig i sängen och kollade på "The fabulous life of Ana Gina" som jag då har kollat klart på nu. Och nu sitter jag då här och skriver, haha. Men ahdu, nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva för det är dags för mig att sova, klockan är ju halv tolv och jag ska till skolan imorgon, hähä... Men ja, jag hör troligtvis av mig imorgon när jag kommer hem från skolan eller kanske till och med tidigare, vi får la se. Men vi hörs imorgon, godnatt och sov gott!

Och detta inlägget avslutar jag med en kort hälsning till morfar...
Morfar, du var en stor del av mitt liv, en stor del av mångas liv.
Vi kommer sakna dig oerhört mycket och det gör vi redan men
vi kommer träffas en dag när jag också flyttar till himlen och då
ska du få en riktig bamsekram av mig. Vi älskar dig morfar och
det kommer vi verkligen alltid att göra. Vila i frid, våran ängel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0