Vila i frid morfar.

Jag minns varje jul och varje påsk, vi firade det hemma
hos dig och mormor. Du satt alltid där i din fåtölj när
vi kom och du var alltid den glada i släkten. Du och jag
har alltid haft våran egna humor, vi skrattade åt samma
saker och vi pratade om samma saker. Vi hade våra egna
skämt som aldrig blev tråkiga. Varje gång när jag kom
hem till dig så satt du där i din fåtölj och kollade på
tv, du var alltid så pratglad. Men efter tiden blev du
dålig och för ungefär två år sedan fick du cancer och du
blev bara värre med tiden. Åren gick och du fick åka in
på sjukhus oftare och längre. Nu är du inte kvar vid liv
men du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta och i mina
tankar, jag hoppas verkligen att du får det bra där uppe
i himlen. Du var en ängel i mina ögon, det var du verkligen.
Jag minns varje jul och varje påsk, vi firade det hemma hos dig och mormor. Du satt alltid där i din fåtölj när vi kom och du var alltid den glada i släkten. Du och jag har alltid haft våran egna humor, vi skrattade åt samma saker och vi pratade om samma saker. Vi hade våra egna skämt som aldrig blev tråkiga. Varje gång när jag kom hem till dig så satt du där i din fåtölj och kollade på tv, du var alltid så pratglad. Men efter tiden blev du dålig och för ungefär två år sedan fick du cancer och du blev bara värre med tiden. Åren gick och du fick åka in på sjukhus oftare och längre. Nu är du inte kvar vid liv men du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta och i mina tankar, jag hoppas verkligen att du får det bra där uppe i himlen. Du var en ängel i mina ögon, det var du verkligen. Du levde i 80 åt, men nu var det dags för dig att lämna oss.

Vila i frid morfar, jag älskar dig från djupet av mitt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0