Duktig idiot...

Shaa!
Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sedan och nu sitter jag och äter bulle, haha. Men iallafall, idag var det inte min bästa dag, jag var väldigt sur, irriterad och på dåligt humör. På morgonen när jag skulle lägga min skoldator på bänken så hamnade den snett så den åkte ner i golvet... Jag tänkte ju däremot inte på att det hade kunnat hända något med den så jag lade bara upp den på bänken igen, men när jag startade datorn märkte jag att det var en stor spricka över hela datorskärmen, så grymt klantigt av mig alltså (suck)... Men ahdu, imorgon ska jag träffa Johannes i Kungsbacka och senare på kvällen hämtar mamma mig när hon ändå ska hämta Pär från hans fotbollsträning. Jovisst, jag kan ju ta bussen hem men där finns ju ett stort problem, av alla i familjen så har jag två busskort och Pär har ett och det är ju så självklart att inget av dom funkar, fml. Men det är bättre att mamma hämtar mig för då behöver jag inte gå från busshållsplatsen och upp för alla backar till mitt hus, haha, jag är så lat. Men ja, jag ska nog inte skriva så mycket mer nu för jag måste gå på toa, haha, lite onödig information där men ändå. Jaja, jag skriver mer senare under dagen/kvällen. Ha det bra sålänge, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0