En timme kvar...

Hallå!
Har precis kollat klart på "High School Musical 2" och sitter nu här framför datorn. Jovisst, det låter nog väldigt konstigt att jag kollade på just den filmen men jag har redan sett alla mina andra filmer för många gånger och jag sov ändå under halva filmen, haha. Men ahdu, det är ungefär en timme kvar till Caroline och hennes pappa hämtar mig så det är väl bäst för mig att jag packar klart min väska eftersom att jag ska sova hos Klara inatt. Jag måste ju platta håret ytterligare en gång sedan för jag plattade det för kanske två timmar sedan och sen så blev mitt hår lockigt igen bara för att jag hade legat med huvudet på kudden så det blev helt fucked up, hähä. Men ja, jag ska inte skriva mer nu men jag skriver troligtvis ett snabbt inlägg innan jag åker hemifrån. Och förresten, jag kommer troligtvis inte skriva ett inlägg imorgon på förmiddagen, det beror på om jag har tillgång till dator osv. Men vi hörs, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0