förlåt, hähä...

Hejhej!
Jag är ledsen för att jag inte har skrivit något inlägg idag förens nu, hähä. Men jag har haft så mycket att göra och jag hade ju konfaträff idag så det blev lite körigt. Men iallafall, jag har haft en rolig och mysig dag, först var det skola och sen åkte jag och Caroline hem till mig och bakade kladdkaka, bilder kommer senare. När kladdkakan var klar gick jag och Caroline upp på mitt rum och filmade lite, riktigt sjuka filmer, haha. Men ahdu, jag har faktiskt inte så mycket att skriva... Men just det! Min kompis ville att jag skulle skriva ett inlägg om mig, mitt liv och hela min uppväxt så det ska jag göra lite senare ikväll när mitt rum är städat, just nu ligger ungefär hela min garderob i sängen osv... Men ja, jag gör ett sådant inlägg senare ikväll då. Men nu ska jag städa rummet så vi hörs senare, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0