Frågor och svar!

&
Shaa!
Här kommer alla frågor som skrevs på min frågestund och nu på samma gång kommer mina svar!
1.
Postad av: Clara.

Fråga:
Vilken är din favoritmaträtt?

Svar:
Hmm... Jag tycker om mycket mat men dom godaste maträtterna är nog tacos och thaimat!
2.
Postad av: Olivia.

Fråga: lt;/div>
Här kommer några frågor!

1. Vad heter din favoritfilm?
2. Har du något smeknamn, isåfall vad?
3. Vad älskar du mest att göra på fritiden?
4. Vad heter din/dina bästa vän/vänner?
5. Berätta hur din familj "ser ut"!

Svar:
1. Hur många lingon finns det i världen, helt klart!
2. Haha ja, thalleballe.
3. Hmm... Det måste nog vara att umgås med mina vänner och fota!
4. Mina allra bästa vänner heter Maja och Julia.
5. Min familj består av en mamma, en pappa, tre bröder, fyra katter och en hund.
3.
Postad av: En i klassen.

Fråga:
Hur många har du varit tsm med?
Vem var den snyggaste? :p

Svar:
Om jag bara ska räkna med mina seriösa förhållanden så har jag vart tillsammans med fyra stycken och den snyggaste av dom fyra är en kille som jag hade mitt näst senaste förhållande med, alltså Olof!
4.
Postad av: En främling!

Fråga:
Hur ser ditt skolschema ut? :D

Svar:
Oj, mitt skolschema... Ahdu, här kommer det! Btw, skriver inte in alla tider för det orkar jag inte...
Måndag: IUT/Mentorsträff, Matte, Slöjd, Lunch, SO, Svenska, Idrott.
Tisdag: Hemkunskap, Svenska, Kemi, Lunch, Engelska, IUT.
Onsdag: SO, Biologi, Musik, Lunch, Spanska, Teknik, IUT/Mentorsträff.
Torsdag: Spanska, Bild, SO, Lunch, Matte, Engelska.
Fredag: Svenska, Matte, Idrott, Lunch, Fysik, IUT.
5.
Postad av: Amanda.

Fråga:
- har du någon pojkvän?
- kan inte du videoblogga nån gång?:)
- har du nån gång funderat på att färga håret?
- vilka affärer föredrar du när du ska shoppa?
- kan inte du lägga ut bilder på kläder du riktigt älskar ifrån din garderob?:)

Svar:
- Nej.
- Jovisst, det kan jag väl!
- Ja, många gånger, men jag får inte för mamma, hähä...
- BIKBOK, Ginatricot, KappAhl, H&M, Zara och Lindex när det gäller underkläder, haha.
- Jovisst, här kommer bilder direkt!
6.
Postad av: Klara Kluck

Fråga:
1. favorit affär?
2. topp 10 vän lista
3. vilka är de snyggaste killarna i kungsbacka? 
4. favorit klädesplagg?

Svar:
1. BIKBOK, Ginatricot, KappAhl osv...
2. Hmm... Kan inte direkt sätta en top 10-lista på mina vänner men mina allra närmsta vänner är nog Maja, Julia, Fredrik, Emil, Caroline och Patricia.
3. Fredrik Antonsson, Emil Jigborg, John Kinia, Mathias Karlsson, Markus Edman, Charlie Åman och Tobias Jansson.
4. Samma som på förra frågan...
7.
Postad av: Bosse (Markus)

Fråga: Jadu, varför kallas du blondi tre? :p

Svar:
Haha jadu Markus, det borde la du veta eftersom att det var du som döpte mig till det?

Så, det var alla frågor och mina svar på det. Btw, nu är frågestunden över så det är ingen idé att skicka fler frågor!

Kommentarer
Postat av: emilia

e inte Fanny din bästavän ?

eller du kallar ju henne syrran..men du skrev inte att hon bestog av din familj...jag vet att man inte fick typ skicka fler frågoor..

2011-10-30 @ 08:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0