Godmorgon, eller typ, dålig-morgon...

Hejhej.
Här sitter jag (supertrött) framför datorn och skriver medans jag väntar på att klockan ska bli halv sju för då kör mamma mig till skolan. Första lektionen idag är hemkunskap vilket är oerhört mysigt för då får jag mer tid på mig och slipper stressa eftersom att jag inte behöver äta världens största frukost som jag måste göra annars för att orka med skoldagarna. Men iallafall, idag ska jag vara med Julia och Maja som jag skrev i mitt senaste inlägg, jag slutar 14.20 och det gör Julia också så när vi slutar ska vi gå till läxhjälpslektionen och sen ska vi kanske gå till Stadium för att träffa Emil som praoar där denna veckan, haha. Men ja, nu ska jag nog åka snart, men vi hörs säkert senare under dagen eller imorgon, vi får se hur trött jag är när jag kommer hem ikväll. Men ha det bra, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0