I don't love the things you have, I love YOU.

Hallå!
Har precis ätit frukost och sitter nu vid datorn och skriver som ni troligtvis förstår, haha. Har jätteont i halsen idag så det blir nog att äta strepsils hela dagen, jippi... Usch nej. Eller jovisst, strepsils är gott, men man vill ju ändå inte ha ont i halsen, haha. Iallafall, första lektionen idag är SO, sedan matte och sen åker vi till ishallen, usch och blä. Efter ishallen är det lunch och därefter kommer fysik och sedan blir sista lektionen IUT, rätt skön dag om man bortser från skridskoåkningen, haha. Men ja, nu ska jag inte skriva mer i detta inlägget för jag måste åka till skolan snart. Men jag hör av mig senare under dagen, ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0