it's like wishing for rain as i stand in the desert.

Hejhej!
Kom precis hem från skolan och sitter just nu och doppar pepparkakor i mjölk medans jag skriver, haha. Men iallafall, denna skoldagen har faktskt vart rätt bra. På morgonen hade vi IUT, sen biologi och efter det hade vi musik. Efter musiken hade vi lunch, risotto med kyckling, rätt så gott faktiskt. Nästa lektion var iallafall spanska (sämsta lektionen på hela dagen...) och efter det samlades alla elever från Pater Noster (korridoren jag går i) i skolans aula för att kolla på film, vi fick kolla på "Hur många lingon finns det i världen?" vilket var grymt roligt! Efter filmen slutade vi och nu är jag då hemma. Men ahdu, jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, jag kanske tar mig en sväng i området och tar lite kort, vi får se om jag orkar, hähä. Men ja, nu ska jag faktiskt inte skriva mer men jag hör av mig senare under dagen. Ha det gött!


Det fick bli en bild från soluppgången imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0