Mitt liv från min vinkel.

Ja okej, jag heter Thalena Forsander (som nog dom flesta redan vet) och jag fyllde fjorton den första Oktober. Jag växte upp i en stad som heter Kungsbacka (En halvtimme söder om Göteborg) och där bor jag fortfarande. Jag har en mamma, en pappa (självklart) och tre storebröder men jag bor bara med min mamma och min yngsta storebror som är 22 år och handikappad för mina föräldrar är skilda och mina två äldsta bröder som är 25 och 26 år har flyttat. Jag har gått igenom mycket enda sen jag började skolan, jag vet hur det är att vara mobbad, oaccepterad och retad eftersom jag var det från ettan till trean. Jag stod ut med skitsnack och mobbning i tre år men tog tillslut tag i det och blev accepterad. Nu går jag i åttan och har en jättebra klass, lite stökig ibland men man har alltid roligt! Ja ni, jag är en ganska liten tjej som oftast är glad men ibland är jag rätt sur och irriterad vilket beror på att jag har det ganska jobbigt just nu, men jag mår oftast bättre när jag umgås med mina vänner och inte tänker på det som tynger mig. Men ja, jag går på Varlaskolan och jag har gått där från sexan till åttan och jag kommer gå där i nian också såklart! Däremot så gick jag på Kollaskolan från nollan till femman. Men ja, alltså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu, har typ fått hjärnsläpp, haha... Men här fick ni iallafall lite fakta om mig och jag kommer nog skriva en bättre och mer intressant "berättelse". Men vi hörs, ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0