Mycket kärlek till denna dag!

Shaa!

Sitter här i sängen med min laptop i knäet. Jag är verkligen jättetrött men jag har haft en jätterolig dag! När skolan slutade gick jag till Julias korridor för att möta henne och sen satt vi, Nicke, Alexander och några fler i cafeterian en stund, sen gick jag och Julia till Kungsmässan och där stötte vi på Lova och Julia W som vi var med resten av dagen. Senare träffade vi goa Emil en stund och efter det tog jag och Julia bussen hem till henne. Maja kom senare på kvällen efter att jag och Julia hade ätit. Men ja, nu orkar jag inte skriva så mycket mer, orkar typ ingenting, håller på och bli sjuk, skit. Men vi hörs imorgon, puss.



Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Cool header faktiskt :P

2011-10-05 @ 09:27:48
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0