någon mer än jag som är oerhört uttråkad?

Hallå!
Sitter här på mitt rum som vanligt, haha... Har verkligen jättetråkigt just nu så jag tänkte att jag kunde skriva om vad jag ska göra denna veckan och helgen som kommer.

Torsdag: Ja, imorgon är det ju torsdag och som dom flesta vet så har jag konfaträff varje torsdag så det blir att åka direkt hem efter skolan med Caroline (som går i samma konfa som mig) och äta något, sen hämtar mamma oss och kör oss till Vallda församlingshem där alla i konfagruppen träffas varje vecka!

Fredag: Hmm... På fredag har jag inte bestämt något särskilt, jag träffar la kanske en kompis eller bara stannar hemma, vi får la se hur det blir!

Lördag: Ja, på lördag förmiddag blir jag nog bara hemma och tar det lugnt för vid 19.00-tiden hämtar min vän Caroline och hennes pappa mig för att sedan köra iväg mot Gottskär/Draget där Klara bor. Klara och Fanny ska alltså ha tjejkväll hemma hos Klara då så vi ska la mysa och ha det roligt, sen kommer jag la hem vid 23.00/24.00!

Söndag: På söndag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag tror nog att jag åker och träffar någon kompis då eller så stannar jag hemma och tar det lugnt, det beror på hur jag mår!

Ja, detta var lite om min vecka/helg! Om ni vill veta något särskilt så är det bara att skriva en kommentar så svarar jag så fort jag kan. Men nu ska jag faktiskt inte skriva mer men jag hör kanske av mig senare ikväll eller imorgon, det beror på. Jaja, vi hörs, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0