när jag går ner, när jag går ner, nanana...

Hallå!
(Rubrik tagen från en skön och bra låt; Newkid – Jag gråter bara i regnet)
Sitter här och skriver i mitt rum som jag brukar, haha. Jag är så grymt uttråkad så det finns inte ord för det... Och även om Fanny är här så är det fortfarande tråkigt för hon sitter bara i min säng med sin laptop, vi är så sociala, fast nä. Men ahdu, idag har jag vart i skolan och för kanske en timme sedan kom jag hem från konfan. Imorgon ska vi åka till ishallen på idrottslektionen vilket är grymt segt, jag hatar att åka skridskor med skolan, det är bara kul på fritiden, hähä. Men iallafall, förutom att åka till ishallen imorgon så blir det en helt vanligt skoldag. Just det, på lördag ska jag åka till stan med Caroline och köpa lite grejer för att på kvällen bli hämtade av hennes pappa som kör oss till Klara i gottskär som jag berättade i ett tidigare inlägg. Men nu ska jag nog inte skriva mer för jag har inte så mycket mer att berätta, hähä. Men jag hör troligtvis av mig senare ikväll, ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0