Pigg och glad!

Hejhej!
Har precis ätit och nu sitter jag här i min säng med datorn i knäet. Jag mår faktiskt riktigt bra idag så jag har hjälpt mamma i trädgården för att tjäna lite pengar, haha. Men iallafall, imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ringer väl kanske en vän eller något. Men ahdu, på torsdag ska iallafall Julia och Caroline sova hos mig och på fredag ska jag, Julia och Caroline vara med Fredrik och Olof osv. Men ja, nu ska jag faktiskt inte skriva mer för jag har inget mer intressant att skriva om. Men jag skriver mer imorgon eller kanske till och med senare ikväll ifall jag orkar. Men vi hörs ikväll/imorgon, puss.


Belöningen för att ha hjälpt mamma, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0