Shooobre!

För dom som bryr dig så tänkte jag först av allt bara berätta för er alla att jag fryser och är såhäääääär trött. Men iallafall, just nu sitter jag här vid mitt skrivbord och skriver på min fina och jobbiga dator medans jag väntar på att Patricia ska komma eftersom att hon ska sova hos mig idag. Däremot så har jag ingen aning om när hon kommer, men hon kommer idag iallafall, haha. Men ahdu, det finns faktiskt inte så mycket att skriva, har typ slöat hela dagen, ensam hemma med hunden bara, kul... fast nä. Alltså, klockan är halv fem nu och det enda jag har ätit under hela denna dagen är några pringles... Jag svälter typ, men jag orkar inte gå ner och göra mat, det fixar jag när Patricia kommer istället. Fast just de, idag ska vi äta kinamat till middag vilket är så sjukt gott! Men ja, jag har inget mer och skriva nu men jag hör av mig senare under dagen/kvällen eller imorgon. Ha det bra, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0