Shoooobre.

Hejhej!
Har precis vart nere i köket och ätit och nu sitter jag här på mitt rum och skriver medans jag mumsar i mig pepparkakor. Jovisst, det låter la lite konstigt att jag äter pepparkakor i Oktober men när jag såg pepparkakspaketet i affären så blev jag bara så sugen på att köpa det, haha! Men iallafall, skoldagen kändes inte så lång idag, den kändes faktiskt riktigt kort, chill! Och just det, på lunchen gick jag och Caroline till Kungsmässan och köpte en halsduk till mig på BIKBOK, supermysig! Bild kommer här:
Men ja, jag har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt... Men jag hör troligtvis av mig senare under dagen. Ni får ha det så bra sålänge, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0