Sjuklingen är tillbaks, fml...

Hejhej!
Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket igår och idag men jag har blivit magsjuk och orkar typ ingenting just nu, spydde två gånger igår osv... Jag vaknade varje timme inatt vilket var riktigt jobbigt. Just nu mår jag skitdåligt, har ont i hela huvudet och i halsen också, jag kan inte heller gå i trappor för jag blir jätteyr då så när jag ska ner till köket eller någon annanstans på nedervåningen så måste jag hålla i mig i räcket och gå försiktigt för att inte ramla. Jag mår verkligen jättedåligt. Men ahdu, inatt sov Patricia hos mig fastän jag är sjuk och har spytt men hon åker hem lite senare under dagen såklart. Men ja, senare idag så kommer mamma, Pär och Per-Martin hem och då ska dom göra tacos eftersom att det var bestämt att vi skulle äta det idag, men där får ju jag ett problem med att äta tacos eftersom att jag säkert kommer spy igen då... Men jag kan ju alltid äta lite, hihi. Men ja, jag skriver mer senare under dagen ifall jag har någon ork kvar. Jaja, vi hörs, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0