Tidsfördriv...

Har verkligen supertråkigt just nu så bestämde mig för att svara på lite frågor...
1. Min första kärlek: Hmm... Min för kärlek var nog Mikael som jag var tillsammans med från den 29de November 2009 till den 8de Februari 2010. Jag glömmer aldrig datumet, haha. Nu är jag och Mikael däremot bästa vänner och vart det enda sen vi gjorde slut.
2. Det här åt jag idag: Idag åt jag en yoghurt (Activia) till frukost, sedan åt jag Risotto på hemkunskapen i skolan och när jag kom hem från skolan åt jag två rostmackor med ost på och ett glas o'boy. Och nu äter jag fortfarande på mina goda pepparkakor, haha.
3. 5 favoritsaker: Mina 5 favoritsaker är nog min dator, min tv, min mobil, min kamera och min plattång, haha...
4. Min dag: Idag har jag vart i skolan som dom flesta veckodagarna, haha.
5. Det här älskar jag: Här får jag nog välja min kamera, min familj, mina vänner och min blogg!
6. Vad hade jag på mig idag: Idag hade jag på mig svarta jeans, en vitt och rosa linne och en smått krämfärgad/vit juicy couture-tjocktröja.
7. Mitt favoritminne: Mitt favoritminne måste nog vara första gången jag fick följa med Alma (Min bästa vän i Skåne) till skolan, jag hade så grymt rolig den dagen!
8. Det här får mig att gråta: Jag börjar lätt gråta kan jag säga... Jag gråter mycket när jag kollar på sorgliga filmer eller när jag tänker på min förra hund som avlivades den 19 December 2008, samma dag som jag träffade min farmor för första gången pga att hon bor i Skåne, det var en jobbig dag det.
9. Min första vän: Min första vän var nog Fanny som jag lärde känna när jag var ett år och hon var ett halvår, vi lekte dag in och dag ut. Vi har hållt ihop enda sen dess och vi är vänner än, vi är nästan som systrar.
10. Mina rädslor: Jag är rädd för mörker, spindlar, bryggor och hav/sjöar där man inte ser bottnet. Jovisst, spindlar och mörker är ju en vanlig rädsla med bryggor och hav/sjöar tycker ni kanske låter lite konstigt? Men jag är rädd för det pga att jag har vart nära på att drunka två gånger när jag var mindre.
11. Min favoritplats: Min favoritplats är nog pappas gamla hus i Vallda, jag älskade att vara där, det var så lugnt och mysigt.
12. Det här saknar jag: Jag saknar familjens gamla julfirande, på julaftonsmorgonen samlades hela familjen nere i vardagsrummet vid julgranen och jag och Pär (storebror) delade ut alla julklappar, mysigt var det verkligen.
13. Min senaste resa: Min senaste resa var till Finland där jag bodde i mina släktingars hus, vi var där i elva dagar och gjorde massa roliga saker. Vi badade vid stranden, tog kort, shoppade osv, riktigt roligt.
Har verkligen supertråkigt just nu så bestämde mig för att svara på lite frågor...

1. Min första kärlek: Hmm... Min första kärlek var nog Mikael som jag var tillsammans med från den 29de November 2009 till den 8de Februari 2010. Jag glömmer aldrig datumet, haha. Nu är jag och Mikael däremot bästa vänner och vart det enda sen vi gjorde slut.

2. Det här åt jag idag: Idag åt jag en yoghurt (Activia) till frukost, sedan åt jag Risotto på hemkunskapen i skolan och när jag kom hem från skolan åt jag två rostmackor med ost på och ett glas o'boy. Och nu äter jag fortfarande på mina goda pepparkakor, haha.

3. Fem favoritsaker: Mina fem favoritsaker är nog min dator, min tv, min mobil, min kamera och min plattång, haha...

4. Min dag: Idag har jag vart i skolan som dom flesta veckodagarna, haha.

5. Det här älskar jag: Här får jag nog välja min kamera, min familj, mina vänner och min blogg!

6. Vad hade jag på mig idag: Idag hade jag på mig svarta jeans, en vitt och rosa linne och en smått krämfärgad/vit juicy couture-tjocktröja.

7. Mitt favoritminne: Mitt favoritminne måste nog vara första gången jag fick följa med Alma (Min bästa vän i Skåne) till skolan, jag hade så grymt rolig den dagen!

8. Det här får mig att gråta: Jag börjar lätt gråta kan jag säga... Jag gråter mycket när jag kollar på sorgliga filmer eller när jag tänker på min förra hund som avlivades den 19 December 2008, samma dag som jag träffade min farmor för första gången pga att hon bor i Skåne, det var en jobbig dag det.

9. Min första vän: Min första vän var nog Fanny som jag lärde känna när jag var ett år och hon var ett halvår, vi lekte dag in och dag ut. Vi har hållt ihop enda sen dess och vi är vänner än, vi är nästan som systrar.

10. Mina rädslor: Jag är rädd för mörker, spindlar, bryggor och hav/sjöar där man inte ser bottnet. Jovisst, spindlar och mörker är ju en vanlig rädsla med bryggor och hav/sjöar tycker ni kanske låter lite konstigt? Men jag är rädd för det pga att jag har vart nära på att drunka två gånger när jag var mindre.
11. Min favoritplats: Min favoritplats är nog pappas gamla hus i Vallda, jag älskade att vara där, det var så lugnt och mysigt.

12. Det här saknar jag: Jag saknar familjens gamla julfirande, på julaftonsmorgonen samlades hela familjen nere i vardagsrummet vid julgranen och jag och Pär (storebror) delade ut alla julklappar, mysigt var det verkligen.

13. Min senaste resa: Min senaste resa var till Finland där jag bodde i mina släktingars hus, vi var där i elva dagar och gjorde massa roliga saker. Vi badade vid stranden, tog kort, shoppade osv, riktigt roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0