FML.

Hejhej!

Sitter just ju framför datorn och skriver medans jag har musik dunkandes i öronen, så ska det vara, haha! Men iallafall, jag tänkte börja berätta lite om dagen. Så ja, idag har jag vart i skolan som vanligt, vi hade brandövning vilket var rätt barnligt och löjligt pga att våran lärare berättade för oss att vi skulle ha det och vilken tid, puckon. Men jaja, efter skolan åkte jag och Caroline hem till mig och åt lite lunch, sen packade jag min väska men fick sedan reda på att jag tydligen inte skulle sova hos mormor och morfar. Men då tänkte jag att jag kunde sova hos min moster vilket jag inte kunde och så kollade jag om jag kunde sova hos Fanny vilket jag inte heller kunde så nu måste jag sova hemma hos Per-Martin vilket jag absolut inte vill, har verkligen lust att bara börja lipa nu, hatar att sova i hans hus för det luktar kattpiss och man har verkligen ingenting att göra där, så jävla tråkigt rent ut sagt. Men jaja, imorgon natt kan jag förmodligen sova över hos min moster, TACK OCH LOV! Men ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer men jag skriver la ett inlägg imorgon eller senare ikväll, vi får se. Men nu ska jag faktiskt ta och fortsätta lyssna på musik och bara chilla, vi hörs!


Det fick bli en bild på mig och pappa pga
att jag saknar honom otroligt mycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0