korkat Thalena, KORKAT!

Shaa!

Sitter här framför datorn och skriver medans jag dampar min lånemobil. Ja, jag har fått lånemobil vilket suger hårt. Jag har fått det pga att jag tappade min mobil i toaletten i skolan idag, jag är så jävla klantig rent ut sagt. Min mobil ligger just nu "på tork" för den är ju fylld med vatten, FML. Jag har fått låna Fannys mobil, en gammal guldig/svart mobil som är smått dampig, hähä. Men ja, jag vill bara att ni som läser min blogg ska veta att jag kommer skära ner på skrivandet ett litet tag pga att jag inte har så mycket ork och jag känner inte för att skriva och göra så mycket under dagarna så jag skriver kanske bara ett inlägg lite då och då tills jag orkar mer igen. Men ja, ni får ha det så gött för jag ska inte skriva mer i detta inlägget nu, men vi hörs. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0