Mornin'

Godmorgon!

Sitter här vi datorn på mitt rum och skriver, jag ska dra mig till Fanny om en halvtimme eftersom att jag blir körd av Fannys mamma vilket är väldigt skönt pga att jag inte tycker om att åka buss. Men iallafall, idag slutar jag 15.45, tyvärr. Som start på skoldagen har jag mentorsträff och efter det har jag matte vilket jag tycker är rätt så roligt. Efter matten har jag slöjd och därefter lunch då jag ska gå till Majas korridor för att vara med henne på lunchen pga att hon tvingat mig till det, haha. Men jaja, efter lunchen har jag SO och SV och sedan har jag idrott som slut på skoldagen. Men ja, det finns inte så mycket att skriva mer om denna dagen eftersom att jag skrev lite igår till exempel att jag ska vara med Fanny, Isac och Jacob idag efter skolan och det vet ni ju redan, haha. Men nä, nu ska jag inte skriva mer men jag skriver mer senare under dagen. Ha det gött sålänge, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0