Mycket kärlek till denna dag.

Hejhej!

Idag har jag haft jätteroligt med Maja och Julia. Först cyklade jag och Julia till Kungsmässan för att köpa lite kläder, jag köpte bara två "linnen" däremot och Julia köpte också ett "linne". Men iallafall, efter det cyklade jag och Julia hem till Maja och sen dess har vi gjort lite knasiga saker, det är så mycket så jag orkar inte skriva om allt. Men ja, jag orkar faktiskt inte skriva så mycket just nu för jag är såpass trött så jag tror faktiskt att jag ska lägga mig snart, men imorgon ska jag vara med Fanny, Isac och Jacob och efter det vet jag inte vad jag ska göra. Men jaja, jag skriver förmodligen fler inlägg imorgon, får se hur mycket jag hinner under dagen. Men vi hörs säkert imorgon, godnatt.

Här är en bild på "linnerna" jag köpte idag, dom är köpta på BIKBOK.
Det ena plagget fanns inte med på hemsidan så har ingen bild på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0