Shaaa.

Hejhej!

Sitter här och torkar ut typ, haha, nejmen, jag är oerhört uttråkad och jag vet inte vad jag ska göra. Jag blir ensam hemma med brorsan ikväll, kul, ha-ha. Mamma gjorde värsta listan på vad jag ska göra idag/ikväll:

1. Ge hunden mat.
2. Ge katterna mat.
3. Gå ut med hunden.
4. Släppa ut katterna.
5. Äta.
6. Se till att Pär duschar.
7. Se till att Pär lägger sig i tid.
8. Gå ut och slänga resterna från maten.

Ja, typ sådant och lite till, blä.
Jag skulle hellre vilja ha listan såhär:

1. Chilla.
2. Chilla.
3. Chilla.
4. Inte bry mig om något.
5. Äta.
6. Chilla.
7. Chilla.
8. Sova.

Haha, jag är så social så att det finns inte, säger vi. Men alltså, jag ska inte skriva mer nu för jag måste mata Nemi (hunden) nu, chill eller något... Haha, jamen, ha det, vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0