Trött och utsliten.

Tjenare...

Just nu sitter jag här på mitt rum och skriver, hähä. Jag sover ensam hemma idag pga att dom andra i familjen sover hos Per-Martin (mammas sambo) idag och jag vill inte sova där så jag sover här istället, haha. Orsaken till att dom andra sover hos Per-Martin är pga att våran varmvattensberedare som är typ 30 år gammal har gått sönder och därför ska dom stänga av den imorgon så att vi inte har något vatten alls, då kan jag ju självklart inte bo här under den tiden den är avstängd så då bor jag hos mormor och morfar istället, rätt mysigt ändå. Men iallafall, jag kom nästan precis hem från min kusins släktkalas och nu har mamma och dom andra precis åkt till Per-Martin. Det känns lite småläskigt att det blåser och regnar som fan och dunkar mot fönstret men annars är det lugnt, haha. Men ja, jag orkar faktiskt inte skriva så mycket mer nu men jag vi hörs imorgon, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0