- känslor, usch.

hejhej
idag var det vanlig skoldag, slutade tio över två tror jag. åkte hem med bussen direkt efter och lite senare kom Fredrik, när mamma också hade kommit hem så gjorde vi pizza. Fredrik åkte hem för typ två timmar sen och efter det så har jag bara legat i min säng och tagit det lugnt, skönt som fan. imorgon blir det vanlig skoldag igen och när jag slutar ska jag och Julia snabbt träffa Fredrik innan hans lektion börjar så jag bara kan säga hejdå till honom eftersom att jag åker på konfaläger i övermorgon vid halv två och kanske inte hinner träffa honom innan dess. sen går jag och Julia till bim och efter det hämtar mamma mig och kör mig till konfan, suck. kommer vara utan fredrik i typ fem/sex dagar vilket känns för mycket för mig, hehe. idag har jag också fått reda på att jag kommer vara utan Fredrik i tre hela veckor på sommarlovet då han ska resa runt i Europa, kommer fan inte klara mig, hehe. men jadu, nu finns det inte så mycket att skriva mer så jag säger godnatt. hoppas ni sover gott inatt och får en bra morgondag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0