das auto

hejhej!
konstig rubrik, jag vet, men det var det första som kom upp i mitt huvud... dafuq? hehe. iallafall, idag var det skola såklart, hade spanskaprov på första lektionen. hade inte pluggat ett skit för det första jag gjorde när jag fick måldokumentet var att skrynkla ihop det och lägga det i skåpet, hehe. det gick konstigt nog hyfsat bra ändå, haha. hade också engelskaläxa som jag inte hade pluggat på men fick alla rätt ändå, dafuq igen...? haha. efter skolan gick jag och Julia till bim och efter det var det dags för ännu en konfaträff för mig och Julia skulle på fotbollsträning. sen hämtade brorsan mig i Vallda efter konfan och körde hem mig, och sen dess har jag bara vart här hemma och tagit det lugnt. imorgon är det också vanlig skola som jag skrev i ett tidigare inlägg och efter skolan åker jag hem med bussen och bara tar det lugnt, lite senare kommer fredrik hem till mig och sover över. men jadu, det var nog allt för mig just nu. men ha det gött så hörs vi senare eller imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0