now everything make sense...

godmorgon!
denna morgonen har vart ett helvete, fick mensen som inte skulle kommit förens om typ två veckor så jag hade ingenting med mig men josefin räddade min dag som köpte tamponger. lite öppen? jajemän, känner det på mig, hehe. orkar dock inte bry mig om det just nu, nästan alla tjejer har mens? inget konstigt för fan, haha. anyway, om tio minuter ska vi mötas i lobbyn och sen går vi till Malmö station där vi tar tåget till Lund central. så ska vi till en kyrka och sen på högmässa och efter det tror jag att vi åker hem men jag är inte säker, vi kommer iallafall hem vid sextiden om jag minns rätt. nu har jag dock inte så mycket mer att skriva men jag hör av mig senare under dagen kan jag lova er, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0