oh shit.

Hejhej!
ligger just nu i min säng med magont, ryggont och nackont vilket inte är någe vidare roligt eller skönt alls. inatt sov som sagt i ett tidigare inlägg jag, min Fredrik, Fanny och hennes Fredrik över hos mig och vi har haft en riktigt mysig och rolig helg. mindre kul är däremot att jag hällde vatten på Fredrik med Fannys vattenflaska och därför tryckte Fredrik ner mitt huvud i handfaten och satte på vattenkraften så mitt hår var ju inte torrt någonstans efter det... men jadu, har också en dålig nyhet idag och den är att vi har haft inbrott, (ursäkta mitt språk, i förväg) sådana jävla fittor, jag blir så rasande. ååååh, alltså fuck them. blev så fruktansvärd vansinnig när jag fick reda på det, har bara lust att strypa idioterna som bröt sig in, fittor. men ja, nu får vi jobbigt nog glömma det innan jag skriver värsta novellen om hur dålig denna jävla världen är ibland, hehe. har inte så mycket mer att skriva nu, men imorgon blir det vanlig skola och vi får la se hur det går för mig på idrotten med min satans rygg och nacke. nacken har pajat igen, verkligen inge vidare, blir så lack. jaja, det var allt för mig i detta inlägget och för resten av kvällen för nu ska jag nog försöka sova. men vi hörs möjligtvis imorgon om jag inte är upptagen, jag har ju ett privatliv också liksom, hehe. sov så gott allihopa, puss!

jag och min älskling på bild, livet är lagom bra när jag har dig här. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0