this week.

hejhej!
tänkte skriva lite om vad som hänt och vad som kommer hända denna veckan i detta inlägget. okej, i måndag var jag i skolan och efter det var jag med Fredrik en stund. efter det åkte jag buss hem och åt för att senare kolla på film och sen sov jag från 19.00 till 22.15, sen snackade jag med Fredrik i någon timme och efter det somnade jag. i tisdags (igår alltså) var det vanlig skola, sen var jag med Fredrik som sen åkte hem vid sex/sjutiden och då la jag mig i sängen och bara tog det lugnt och snackade med Fredrik en stund för att senare på kvällen sova. idag var det också vanlig skola och efter det var jag först med Olof en stund, sen Jessica och olof och sen kom Fredrik en snabbis också. jag och jessica missade sista bussen som gick från skolan så jag blev helt pissed off, därför fick vi gå till stationen och åka bussen hem därifrån. när jag kom hem kollade jag på big brothers avsnitt från igår och åt plättar, sen kom mamma hem och lagade mat och nu ligger jag här i min säng, mätt och glad, och skriver. imorgon blir det skola, sen bim klockan 15.00 till 16.45, sen konfa klockan 17.00 till 19.00 och sen blir det att åka hem och ta det lugnt. på fredag blir det självklart också skola och sen ska jag troligtvis vara med Fredrik, Olof och Jessica. i helgen har jag inte planerat något så då får vi se vad som händer, hehe. men det var allt för mig just nu, vi hörs!

jag och mina goa klasskompisar hälsar så gott, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0