förlåt

godmorgon!
förlåt för att jag har vart helt värdelös när det gäller bloggandet, har bara inte orkat eller haft tid. men helgen har vart jättehärlig, i fredags var jag med Caroline efter skolan och på kvällen var jag med Albin och kollade på xfactor. sen på lördag sov jag hos Fredrik, vi bakade pepparkakor på kvällen och kollade på film och myste mest. på söndag åkte jag hem från Fredrik vid tre och så följde jag med Fanny till kungsmässan i typ en halvtimme, haha. efter det hämtade mamma mig och så åkte vi upp till mormor för att äta kinamat och duscha (vi renoverar duschen hemma). och idag är det skola, usch. orkar verkligen inte, haha... men nu måste jag klä på mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0