usch och blä, eller nåt

godmorgon...
ligger här i min säng med mobilen och tänker uppdatera mig lite. idag är jag hemma från skolan pga att jag ramlade igår och slog i benet och kan därför knappt gå idag, så denna fredagen suger helt enkelt. inte bara pga benet men också pga att jag trodde att jag skulle få ha myskväll med tre härliga personer men självklart blev det inte av, så jag får la kolla på xfactor med mamma eller något vilket dock inte är lika roligt men ändå. har bara lust att sova bort hela dagen för denna fredagen är skittråkigt. imorgon ska jag eller inte göra något för ingen kan typ, eller ja, ingen av dom jag vill vara med. har bara lust att vara med Fredrik eller Caroline men ingen kan, så det blir mys med mamma hela helgen, typ. på söndag ska jag iallafall göra något roligt, jag ska åka till mormor och baka pepparkakor som vi gör varje år runt jul. men ni vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer plus att det här inlägget verkade helt meningslöst, men jag måste ju höra av mig ändå. aja, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0