- tack för allt.

13 december 2011 - 10 februari 2012.

 

Ett förhållande som jag trodde skulle hålla längre än såhär, så kär som jag var, så kär som jag fortfarande är. Jag kan bara tacka för att jag har fått spendera en underbar tid med dig, och trots att tårarna bara rinner ner för mina kinder, så kan jag iallafall minnas att du faktiskt älskade mig, ett tag. Jag glömmer aldrig dom gångerna du sagt att du älskar mig, jag älskar dig fortfarande och det kommer jag göra länge, innerst inne. Tack för nästan två underbara månader, stort tack. Och även om smärtan som sitter i mitt bröst är väldigt stark och långvarig, så finns där ett léende som påminner om tiden jag fick med dig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0